søndag den 15. april 2012

Blog award

Jeg har fået en blog award af min dejlige datter.

 

Awarden fungere lidt som en stafet;
Jeg skal linke til den den har givet mig awarden. Klik her

Give den videre til 4 andre  bloggere der har under 100 læsere:
Den første jeg vil give den til er:

de næste er:


frkGarnGlad

Svare på 5 spørgsmål.

Hvorfor begyndte du at blogge:
Jeg blev præsenteret for denne fagre nye verden af min dejlige datter.

Hvilke blogs følger du:
Jeg ser mest på håndarbejde enten sy eller hæklerier


Favorit farve:
Min favorit farve er blå

Favorit film:
A town like Alice

Hvilket land drømmer du om at besøge:
Jeg har ikke så meget udlængsel. Jeg har det bedst med det trygge og det kendte.




3 kommentarer:

  1. Hold da op! Og mange Tak for tanken! ;0)

    SvarSlet
  2. Ihhh.... Tak skal du have.
    Nu må jeg jo i tænkebox, men skal nok give svar og bringe awarden videre :)
    God aften til dig og dine kære

    SvarSlet